Czy wiesz, za pomocą jakich słów klienci wyszukują Twoją stronę w internecie?
Pozycjonowanie stron internetowych zaczynamy od doboru odpowiednich słów kluczowych. To właśnie dzięki nim użytkownicy wyszukiwarki przeczesują sieć poszukując odpowiedzi na swoje pytania. Dowiedz się, które słowa są ważne i jak sprawić, aby pracowały na Twoją korzyść!
Sprawimy, że poczujesz się wyjątkowo.
Każdy przedsiębiorca chce dla swojej firmy jak najlepiej. Absolutnie to rozumiemy. Dlatego podchodzimy bardzo indywidualnie do optymalizacji każdej strony, którą się zajmujemy. Współpracując z nami możesz mieć pewność, że zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby wynieść Twój biznes na wyższy poziom!
Nie tylko pozycjonujemy. Pomagamy zrozumieć.
Wierzymy, że przedsiębiorca powinien znać się na tym, co robi najlepiej – czyli prowadzeniu biznesu. Rozumiemy też, że nie każdy musi rewelacyjnie znać się na marketingu internetowym. W końcu nie chodzi o to, by być ekspertem od wszystkiego. Dlatego z chęcią tłumaczymy i opowiadamy o swojej pracy, aby każdy nasz klient wiedział, co dobrego robimy dla jego strony.
Podczas naszych kontaktów, czy to przed podpisaniem umowy, czy już w trakcie jej realizacji, pracownicy firmy zawsze chętnie odpowiadali na nurtujące nas pytania, dzieląc się swoją wiedzą tak, aby rozwiać wszelkie wątpliwości po naszej stronie. Widać, że dobro klienta jest dla nich priorytetem.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Na szybkość osiągniecia satysfakcjonujących efektów wpływa wiele czynników. Najważniejszymi z nich są kondycja witryny w momencie rozpoczęcia pozycjonowania oraz konkurencyjność słów kluczowych, na jakie chcemy zaistnieć w Google. Często pierwsze wyniki widać już po przeprowadzeniu optymalizacji strony, ale w przypadku fraz trudniejszych okres ten może wydłużyć się do kilku miesięcy.
Koszt pozycjonowania zależy od ilości fraz, na które będzie pozycjonowana strona internetowa. Im więcej fraz tym wyższy koszt miesięczny, ale też większa możliwość dotarcia do szerszego grona klientów.
Pozycjonowanie to inwestycja na przyszłość. Cieszymy się, że posiadają Państwo wystarczającą liczbę klientów. To znak, że firma prowadzona jest w przemyślany i skuteczny sposób.
Jednak realia rynków lubią się zmieniać, konkurencja nie śpi i nigdy tak do końca nie wiemy, czy nasi obecni klienci zostaną z nami na zawsze. Wybudowanie wysokich pozycji na bardzo konkurencyjne frazy może zająć kilka miesięcy, więc jeśli firma jest w świetnej kondycji, jest to idealny czas na wykonanie takiej inwestycji.
Zwiększenie widoczności firmy w sieci w organicznych wynikach wyszukiwania Google poprawi rozpoznawalność marki, uniemożliwi konkurencji zepchnięcie nas z pozycji lidera, a także otworzy przed firmą możliwość dalszego rozwoju.
Świat staje się coraz bardziej wirtualny i nawet jeśli teraz klienci nie szukają danego rodzaju usług w Internecie, z pewnością zaczną to robić niebawem. Wypracowane zawczasu pozycje pozwolą stać się liderem i zagarnąć tych klientów, którym pozwolimy się znaleźć.
Inna możliwość zakłada, że skoro strona nie jest wypozycjonowana, klienci nie mogą jej znaleźć i dlatego nie widać ruchu na stronie. Co wcale nie oznacza, że nie szukają oni danych usług już dziś.