Czy masz pewność, że klienci znajdują Twoją firmę w Internecie?

Zaufaj specjalistom w tworzeniu kampanii Google AdWords. Bądź widoczny i sprzedawaj więcej dzięki reklamom w sieci!

Pozyskiwanie klientów przez internet łatwiejsze niż kiedykolwiek.

Nie musisz znać się na marketingu online. Przygotujemy dla Ciebie kampanię w Google AdWords i będziemy na bieżąco ją monitorować, aby zwiększyć Twoją sprzedaż.

Twój budżet marketingowy ma pracować tak efektywnie, jak to możliwe.

Wspólnie porozmawiamy o tym, jak ma być postrzegany Twój biznes w sieci. Dobierzemy rozwiązania dedykowane dla Ciebie i będziemy trzymać rękę na pulsie, gotowi w każdej chwili do optymalizacji reklamy.

Pojawiaj się na szczycie wyników wyszukiwania.

Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki Google i szukają specjalistów takich jak Ty, gotowych rozwiązać ich problem. Pokaż swoją firmę jako pierwszą, stojącą w gotowości do wykonania usługi lub sprzedania produktu.

Inni o nas:

Stań się liderem i zamów swoją kampanię Google AdWords, zanim zrobi to konkurencja.

Dołącz do grona nowoczesnych przedsiębiorców!

Zaufaj ludziom, którym zależy, abyś osiągnął turbo-sprzedaż!

Posiadaj dostęp do wszystkich danych o przeprowadzonych kampaniach. Patrz, ilu klientów znajduje Cię dzięki reklamie AdWords. Wiedz, za co płacisz. Kontaktuj się za każdym razem, gdy tego potrzebujesz. Jesteśmy tutaj dla Ciebie.

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Na całkowity koszt prowadzenia kampanii składa się budżet przeznaczony na kliknięcia w reklamę Google AdWords oraz opłata za prowadzenie i optymalizację kampanii.

W naszym przypadku opłatę za prowadzenie kampanii naliczamy proporcjonalnie do budżetu przeznaczonego na kliknięcia. Wynosi ona 20% od przeznaczonego budżetu, lecz nie mniej niż 200 zł netto. Jeśli więc, przykładowo, przeznaczysz 1000 zł na kliknięcia w Google, to wysokość opłaty za prowadzenie i optymalizację kampanii wyniesie 200 zł netto miesięcznie.

Tak. Jedynie płatne wyniki wyszukiwania dają możliwość wejścia na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania Google nawet w ciągu jednego dnia.

Celem reklamy Google AdWords może być nie tylko kliknięcie w celu przekierowania na stronę z produktem. Może to być wykonanie telefonu, co jest bardzo pożądaną czynnością w przypadku pilnych usług, takich jak usługi hydrauliczne czy elektryczne.
Zachęcamy do kontaktu z nami i opowiedzeniu o swoim biznesie. Dzięki temu będziemy w stanie ustawić i dobrać odpowiedni cel reklamy do rodzaju biznesu i budowy strony internetowej.

Oczywiście, żadne działania marketingowe nie dają 100% pewności, że trafią jedynie do osób, które rzeczywiście dokonają zakupu. Zawsze pewien procent kliknięć przypadnie na klientów chcących jedynie obejrzeć towar, po czym opuszczą stronę.
Jednak dzięki zaawansowanym opcjom, jakie daje narzędzie Google AdWords, jesteśmy w stanie na bieżąco reagować na to, co dzieje się podczas kampanii i na jakiej jakości kliknięcia wydawane są środki. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby ustawienia były tak zoptymalizowane, by zapewnić maksymalną ilość wejść kończących się realną transakcją.

Kampanie Google AdWords są ustawiane tak, aby wyświetlały się po wpisaniu przez użytkownika konkretnej frazy w wyszukiwarce. Oznacza to, że reklama wyświetli się jedynie tym osobom, które żywo interesują się konkretnym tematem.
W przypadku kliknięć od konkurencji, zmasowane wyklikiwanie można wykryć i wszcząć procedurę odzyskania wpłaconych pieniędzy do Google.